Is er een applicatie om Runescape te spelen op een blackberry torch? Of kan het überhaupt niet op mobieltjes?

Het lijkt mij leuk om te weten of dit mogelijk is zo dat als ik een keer niets te doen heb onderweg dat ik eventueel Runescape zou kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nee, want Runescape gebruikt Java en veel intern geheugen eisen. Dit kan een iOS, BlackBerry of andere telefoon niet verdragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op geen enkele telefoon kun je runescape spelen op sommige tablets zou het wel mogelijk zijn volgen het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een manier om het op je iphone/ipod toutch te spelen alleen darvoor moet je een app dowloaden ik weetnietmeer precies hoe die heet maar die doet het niet in nederland want daar moet die nog vrij gegeven worden ,maarja het kan iniedergeval wel!