Hoe komt het dat mijn Xbox geen verbinding kan maken met internet, terwijl ik hem gewoon heb aangesloten aan de fouter via een kabel.

Ik heb mijn Xbox via een LAN kabel verbonden aan mijn routeren maar als ik verbinding wil maken verbind hij wel met 'network' maar niet met 'internet'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout getypt :$ ik bedoel natuurlijk router. ;p
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik vond het wel een grappige rout - eh, fout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idem ;-D

Antwoorden (3)

reset je Router

Er staat een knop op 2 seconden gedrukt houden en daarna proberen
;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven word gezegd helpt resetten waarschijnlijk.
Je kan ook test connection doen daar kom je ook een eind mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is waarschijnlijk je router pleite