Hoi allemaal, Ik heb een playstation 3. En playstation network lag een tijd plat. Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd. maar ik krijg maar geen mail???

Mijn vriend kreeg wel een mail maar ik niet?
Kan iemand mij dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Je krijgt voor deze keer geen mail. Het is te hopen dat je hem nog weet, ik heb in ieder geval geen mailtje gehad en ik kan gewoon online spelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mail is in principe alleen als je het wachtwoord veranderd op een ander systeem dan waar je hem voor het eerst hebt ingesteld/aangemeld.

Dit is zodat een ander of een van de hackers je wachtwoord kunnen veranderen via een andere PS3.

Als je het via een ander systeem doet, dan zit er als controle dus in dat je het moet goedkeuren via je eigen emailadres.

Een extra beveiliging dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest alleen maar 2 x het nieuwe wachtwoord invoeren en hij deed het ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit komt doordat miljoenen gebruikers tegelijk een e-mail krijgen en Sony's mailserver dat niet allemaal tegelijk kan!