Hoe krijg je vliegtuigen op vliegvelden die ook rijden en vliegen van maatschappijen zoals KLM op Flight simulator X?

Ik zou graag vliegtuigen van maatschappijen op vliegvelden willen die ook rijden, landen en opstijgen.
Ook lukt het me nog steeds niet om zelf bestuurbare vliegtuigen te downloaden van maatschappijen.
Weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Vliegtuigen zijn bijvoorbeeld te downloaden op: http://simviation.com/
Als je hem hebt gedownload staat er meestal en readme bestand in. Daarin staat uitgelegt hoe je hem moet installeren.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo'n vliegtuig daar download komt die dan ook op vliegvelden te staan en kan die dan zelf vliegen en dat ik die kan besturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij komen de standaard vliegtuigen op het vliegveld te staan als ik bij instellingen 'traffic' op hoog zet. Dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Maar je kunt ze wel zelf vliegen.
Op simmarket kun je programma's kopen als mytrafficX, fslivetraffic en dergelijke.

Als je deze installeerd krijg je vliegtuigen die opstijgen, landen en taxien.