Ik will killzone 3 kopen en daarbij move gebruiken. Maar ik heb nog geen move. Kan ik gwn de controller kopen of moet ik dan het hele pakket kopen?

Ik wil alleen killzone 3 daarmee spelen geen andere move spellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ja je moet het pakket kopen met de camera die is vereist om move te kunnen gebruiken heb het zelf ook moeten doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het niks aan heb het meteen ingeleverd en heb er de speciale edite van gekocht die helm staat mooier in mn kamer dan die controllers van move heb geen wii dus kan niet vergelijken
Nee Je kan gewoon zonder de move spelen ik heb zelf killzone 3 playstation move en ik kan het gewoon spelen met de joystick alleen met de spellen sport en vervolgens moet je met de move.
Bronnen: