Met killzone 3 ( ps3) kan je ook playstation move gebruiken. Moet je dan met multiplayer alleen tegenn mensen met move of ook met normale controllerss

Met killzone 3 kan je playstation move gebruiken. Als je move gebruikt moet je dan in de multiplayer alleen tegen mensen die move gebruiken of ook tegen mensen met een controller. Want met playstation move lijkt mij het wel moeilijker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Met allen Soorten controler zolang het werk op de ps3.

Toegevoegd na 41 seconden:
Met allen soorten controler zo lang het maar werk op ps3 dan kan je automatisch er mee online