Kan iemand mij helpen met het spel adventure chronicles?

Hallo,
ik kom bij de opgraving en de maya tempel niet verder ik heb geen schop om te graven en kan niks vinden onder de linker fakkel kon daar links onder in de hoek wel iets wegbranden maar kan niks vinden wie kan me aub helpen want ik kom niet verder.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar heb jij het in godsnaam over??????????????????????????????????????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat vast om een adventurespelletje of zo, maar zonder omschrijving van welk spel (en eventueel welke versie) is er geen grote kans dat het ons lukt hier antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oww ik dacht dat ze ergens in de rimboe zat ofzo........;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag staat in de catagorie 'computergames', dus als je daar geen verstand van hebt, reageer je gewoon niet en kun je deze vraag overslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toet, daar heb je op zich wel gelijk in, maar niemand kan volgens mij deze vraag zonder meer beantwoorden zonder te weten over welk spel het hier gaat, er zullen denk ik namelijk meer spellen zijn met een maya tempel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je via Google de naam van het spel invoert plus de toevoeging 'walkthrough' of 'cheats', kom je van de meeste spellen wel de oplossing tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's waar, ik was voorbarig ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Toet:..buiten dat, de vraagsteliing had uiteaard ook duidelijker gekund. gelukkig is het nu aangepast. ;-)

Antwoorden (1)

Kan je hier iets mee?
In het Engels welliswaar:

GEOCACHE – burn bush next to left rock – MAYAN JADE EARRINGS

Use the brush on the entire area inside the ropes.

SUN – burn bush upper, left corner

MAGNIFYING LENS – burn bottom center edge bush

MASK – break lower left rock

MILLIPEDE – break lower right rock

RED DIAMOND – use box cutters to open bag, lower right in dig area
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat er ook in het nederlands misschien aangezien mijn engels niet zo heel goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niets in het Nedelands kunnen winden, maar blijkbaar heb je dus geen schep nodig. Zover ik begrijp is een stuk afgezet met touwen.
Gebruik je borstel om schatten bloot te leggen. Voorts staat er een tas aan de rechter onderkant die je kan openmaken met een mes dat je zou moeten hebben. Bij de duizendpoot (millipede) moet je de sten aan de rechter onderkant kapotmaken. Aan de linker bovenkant is een bosje dat je in de brand moet stelen (door je vergrootglas er voor te houden zodat de zon er door schijnt). Naast de linker rots staat ook een bosje dat je in de fik kunts steken. Het is mij niet duidelijk of het over hetzelfde bosje gaat overigens. Er is ook ergens een masker waar je wat aan zou moeten kunnen slopen (onderzijde, linker rots/steen). Disclaimer:
Ik ken het spel zelf niet, sta nu gewoon te vertalen.
Vandaar dat sommige termen wellicht afwijken, maar misschien is het voor jou herkenbaar.