Ze zeggen dat je gouden Nikes krijgt bij Wii tennis als je 2000 punten haalt? Is dat echt waar?

Toegevoegd na 2 dagen:
Nou, mijn man heeft het uiteindelijk geprobeerd, omdat niemand een sluitend antwoord wist. Alleen maar dachten. Maar je krijgt dus niks, nog geen extra vermelding, blijft alleen maar prof en je verliest heel makkelijk je punten weer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij pure onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij dan al 2000 punten behaald?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb helemaal geen Wii maar om zomaar de eerste de beste hacker gouden schoenen te geven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, we hacken niet, maar spelen serieus. Ik had het op internet gelezen. Je kunt er ook medailles verdienen en zo, dus dachten we misschien is het waar. Je krijgt ze natuurlijk niet echt, maar je bent zelf een figuur in het spel en die ontvangt de premies.

Antwoorden (1)

wie zegt dat dan want ik denk dat het niet zo is heel veel mensen kunnen op de wii de punten warschijnlijk hacken