Heroes of might and magic 4 (complete) installatie probleem help!

Ik heb net Homm iV gekocht, een pakket waar de 2 uitbreidingen bij zitten.

Wanneer ik de dvd-rom insteek krijg ik eht begin scher, ik duid mijn taal aan en wil dan het spel installeren.
Windows vraagt mijn toestemming dat ik het programma wil uitvoeren, als ik ja klik blijft hij gewoon op zijn "autorun" venster staan en doet niets anders.

Als ik bij takenbeheer ga kijken, zie ik wel "setup" staan maar deze gebruikt maar 2 mb geheugen en niets van mijn CPU

wie kan er mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je kan naar deze computer gaan en dan naar de dvd-drive meestal D: en dan dubbel klikken. Hierna krijg je allerlei mappen te zien en dan moet je de map of het bestand autostart.exe vinden of iets dat er op lijkt. Klik daar op en kijk of hij het wel doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond deze oplossing:

1: Put your DVD of HOMM 4 in the DVD reader.
2: If install menu will pop up close it.
3: Go to My Computer and Right-Click on the drive where is HOMM 4
4: Go to folder UK.Then if you want to install it (HoMM4:_setup , HoMM4GS:H4GS , HoMM4WoW:H4WW.)
5: Then go in one of folders shown up /\
6: Then right-click on Setup.exe , then click on (whats under the open?)
7: And uncheck the mark.Then click ok and it should start.
8: Enjoy the game.

Hij bedoelt met stap 6: 'Uitvoeren als' en dan uitvinken
'mijn computer beschermen....etc'