wanneer komt het spelletje portal 2 uit voor op de computer?

mijn broertje wilt hem heel graag en wij willen hem gaan halen voor hem voor zijn verjaardag, wanneer ligt hij in de winkel eigenlijk want wij weten het niet.

Meeka
xXx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

21 april 2011 staat er dus hij is al 7 dagen uit, hij moet in de winkel verkrijgbaar zijn!, succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
bronnetje vergeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het spel is al uit, je kunt het in de winkel kopen, of digitaal downloaden via Steam.
Het is een aanrader, ik heb het al uitgespeeld :)

Toegevoegd na 41 seconden:
Op Steam is het al vanaf 19 april verkrijgbaar: http://store.steampowered.com/app/620/
Kimath