Waarom loopt Call Of Duty Black Ops op mijn PlayStation 3 meerdere malen per dag vast?

Ik vind het een probleem want dat zit ik midden in een match en dan loopt hij vast en krijg ik geen XP voor mijn kills. Wat kan ik het best doen? Ik heb de PS3 en Black Ops als sinds December vorig jaar (2010). Disk al een keer ontstoffen heb ik al geprobeerd. Eigenlijk heel vreemd want de disk gaat er nooit uit, speel namelijk geen andere spellen... Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2.1K

Het beste antwoord

Is het alleen bij Call Of Duty of is het ook bij meerdere spellen zo? Zo ja, lijkt het me verstandig om de disc player van binnen schoon te maken. Of laat het doen bij een specialist voor het geval het mis gaat. Als de spel blijft vreemd doen lijkt het me verstandig om de spel bij een vriend(in) uit te proberen (die natuurlijk in bezit moet zijn van een PS3) en als de spel daar ook vast blijft hangen betekend het natuurlijk dat er iets mis is met de disc. Wil de spel wel werken bij een andere Ps3 dan lijkt het me verstandig je Ps3 te laten Checken bij de winkel waar je het gekocht hebt, of bij een specialist,
vriendelijke groeten; Milad Saleh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb ik ook regelmatig kan zijn dat ps3 verouderd is of bo faalt vrij erg