Als je een bepaalde handeling zoekt in een spel kun je het beste zoeken met het trefwoord walkthrough. Als je googelt op bijvoorbeeld "walkthrough swim water river" dan krijg je een hoop resulaten van spellen waarin gezwommen wordt door rivieren.
De resultaten die ik vond waren o.a.: Tombraidergirl, the legend of Zelda, Pokemon Snap, River King: A Wonderful Journey, Arctic Tale en Indiana Jones and the Infernal Machine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet je hier toch zomaar Frogger :p

Andere antwoorden (8)

Lara croft tomb raider, dat zit er wel vaak in...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Finding Nemo?

In spellen waar dit in ieder geval inzit natuurlijk. !:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Far cry 2 loop je door de Afrikaanse jungle met o.a rivieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in oblivian kan je in rivieren en meren zwemmen en duiken
echt een leuk spel hoor je kan zelfs een poppetje zijn dat onder water kan ademen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call of duty... ligt er wel aan welke versie je dan hebt maar MODERN WARFARE 2 heeft een opdracht waar je door het water zwemt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb al een paar spellen gezien hierboven, maar Super Mario loopt en zwemt ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is alleen geen PC spel
Half-Life & Half-Life 2 + hun mods ondersteunen allemaal zwemmen.
GTA:SA en GTA IV ondersteunen zwemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste Assasins Creed. Je kunt ook LOTRO-EU Gratis downloaden en spelen. Daar kan het ook. Allods Online ook.

De laatste Call of Duty Black ops heeft ook aardig wat zwem levels. MW2 ook wel.