Quickscope... bestaat het in call of duty? zo ja, hoe doe je het dan???

ik heb wel het een en ander gehoord over quickscope in call of duty, maar ik kan het eigenlijk niet vinden via google dus vraag ik me af of het wel bestaat... en als het bestaat wil ik graag weten hoe je het doet

bvd!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Quickscope is zeker een belangrijke term in Call of Duty, het gaat er om dat de inzoomt met een sniper en schiet voordat je echt ingezoomd hebt, dan gelijk weer uitzoomt.
Het is eigenlijk alleen goed bruikbaar bij de Playstation en Xbox, niet bij computer, omdat er bij de consoles (PS en Xbox) een klein beetje aim-assist is als je 'down the sight' kijkt of inzoomt, daardoor is het makkelijker om met een sniper te raken zonder uitgebreid te richten. Als je niet snapt wat ik bedoel kan ik het nog een keer proberen in een persoonlijk bericht ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja het is dat je met een sniper heel snel inzoomt en weer uitzoomt en dan schieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het bestaay zeker in call of duty. De truuk is dat je met een sniper l96a1, dragunov, m40a3, barret, r700, intervention etc. Inzoomt, en voordat de richtlijnen (crosshairs) in beeld komen moet je de trekker overhalen. Dit is in het begin erg moeilijk, maar wordt steeds eenvoudiger. Met een normaal wapen dus een assault rifle of submachinegun blijf je altijd beter spelen. Quickscope daarom niet als je om je kd geeft of graag wil winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij móet je gewoon een Target halen en die op je tv plakken zo heb je je center altijd in beeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo doen de japanners het wel, had ik laatst gezien op tv..