1. de makkelijkste optie gooi een masterball
2. iets moelijker verzwakken tot rood leven en gooi een great ball ultra ball of wat dan ook wat jij het beste vindt (handig als je het spel saved. voor het gevecht met dialga begint )
3. gebruik gelijk in het begint een quick ball.(je weet maar nooit) of die in de ball zit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://forum.animewolken.nl/archive/index.php/t-46496.html

helpt dit je verder?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schakel hem bijna uit en gooi een pokebal. Dat is in ieder geval wat ik nog weet van Pokemon Blue.