Ik zoek een game waarin je bv. boogschieters, zwaardvechters enzo kan "maken" en waarbij je gebouwen moet zetten en een heel dorp moet maken enwaarbij

Je andere legers moet aanvallen. Welke game is dat? Het is een redelijk oud spel denk ik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Age of empires?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bedoel je Age of Empires? Dat is het eerste spel wat mij te binnen schiet bij die beschrijving.
Kimath
13 jaar geleden
Kunnen legio spellen zijn, je hebt Age of Empires, Empire Earth en nog veel meer, kijk eens op bartsmit.com tussen de strategiespellen, dan kom je er veel tegen.
Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Stronghold schoot me net ook nog te binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende optie's, het kan inderdaad Age Of Empires zijn, of Knights and Merchants (ook heel oud en voldoet aan de beschrijving)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knights and merchants... Goede herinnerringen ;D
Dat is EEN real-time of turn-based strategy spel. En daar zijn er ZO ontzettend veel van, dat het op basis van deze gegevens een beetje lastig wordt te kijken welke.
Age of Wonders, Age of Empires, veel van die spellen met ' age' voldoen wel aan dat profiel. Ook de ' Civilisation' - serie is behoorlijk populair.

Turn-based Strategy series :
http://www.gamespot.com/games.html?type=games&category=Turn-Based+Strategy&platform=5

Real-time strategy series :
http://www.gamespot.com/games.html?platform=5&category=Real-Time+Strategy&type=games&mode=top&sort=views&sortdir=asc#
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Empire Earth 2 is de beste vind ik. 3 Is Mislukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het een browser game is dan zou ik kijken voor Tribalwars,
maar ik zelf ben een grote fan van de warcraft 3 spellen.
4 verschillende rassen dus alles is totaal verschillend, ook online speelbaar en gratis.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh, ik denk dat het tribal wars is, nou ik zie van de boogschieters en de zwaardvechters, waarschijnlijk ook met lichte en zware cavalerie, rammen en katapulten.
denk dat je dan moet gaan kijken op www.tribalwars.nl

Toegevoegd na 10 minuten:
Oh en the Settlers zou ook kunnen :O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tribalwars FTW Doe je aan TW?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ghaha heb gedaan, maar ben na 3 dorpen ofzo de pijp uit gegaan, ook niet "echt" zin om overnieuw te beginnen :o sorry