Welk boek bedoeld niccolo machiavelli?

In assassins creed: Brotherhood, staat de hoofdpersoon (Ezio) met Niccolo Machiavelli te praten. Hij zegt dat hij van plan is om op een dag een boek over Ezio te schrijven. Bestaat dat boek, en zo ja, hoe heet het? Als je het stukje zelf wil zien moet je op youtube even zoeken naar assassins creed brotherhood claudia auditore becomes an assassin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik ken het spel niet, maar verwacht dat dit een verwijzing is naar het boek "il princippe" van Machiavelli.

Dit is in het Nederlands bekend als de vorst (ook wel de heerser). Het boek bevat raadgevingen voor vorsten over hoe ze hun staat moeten besturen. De voornaamste bezigheid van de vorst moest volgens hem het bemachtigen, consolideren en in stand houden van zijn macht zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik had het vanmiddag ook gelezen op assassinscreed.wikia.com. Bedankt voor de moeite in elk geval! :)

Andere antwoorden (1)

Ik weet dat er over assassins creed brotherhood een boek is geschreven, maar dat kwam tegelijk met het spel uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is denk ik niet wat hij bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat boek is nog maar een paar jaar oud. Ik denk niet dat een man die in de renaissance leefde dat boek 1-2 jaar geleden geschreven heeft.