Zwart scherm bij spel starten

Ik heb het spel vandaag gedownload van Big Fish. In het Engels dus. Bestaat er ook een Nederlandse versie?
Ik krijg direct een zwart scherm als is het spel wil opstarten.
Wat kan het probleem zijn. Ik heb gelijkertijd een ander spel gedownload en dat opent wel goed (Enlightnus)
Mocht iemand dit spel spelen: ik zit al vast in het begin bij de Boltcutter. Die reageert neegens op.
Help, help. Wie help mij verder met dit spel??
Anders was het veel centjes voor weinig spel

Groet van Rijntje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe heet het spel van Big Fish dat een zwart scherm oplevert?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de betreffende game bijv. pixelshader 2 of 3 vereist, en je videokaart gaat maar tot pixelshader 0 of 1, dan kan je beeld zwart worden. Da's dan alleen op te lossen door een moderne videokaart te kopen.
Verder kan je nog proberen om de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden.

Antwoorden (2)

Als de betreffende game bijv. pixelshader 2 of 3 vereist, en je videokaart gaat maar tot pixelshader 0 of 1, dan kan je beeld zwart worden. Da’s dan alleen op te lossen door een moderne videokaart te kopen.
Verder kan je nog proberen om de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het spel kan offline zijn, of het is gewoon een virus, of je PC kan het niet aan