probleem voor mijn gta sa-mp

ik heb gta sa-mp gedownload en ik start hem elke keer op
en ik krijg dan telkens wit beeld dus hopelijk hebben jullie een oplossing alvast bedankt !!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Start hem eens via een andere comp.weergave. Bij mij ging w7 ook wit vertonen. Start hem maar eens via Vista of xp. Als je zelf xp hebt kan je hem beter verwijderen en van een andere site downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook de versie updaten als je dit nog niet hebt gedaan, dit wou bij mij werken.