Ik zoek een leuk online paardenspel wie weet iets echt leuks?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

www.myhorsez.com , een gratis online paardenspel met paardjes gemaakt door een meisje van 14. Er worden nog veel updates gedaan en er wordt dus actief aan gewerkt. Ook wordt er goed naar de mening van anderen gekeken en proberen ze zo veel mogelijk niet op andere paardenspellen te lijken (er zijn er tig die bijna hetzelfde zijn). Het is gratis tenzij je snel "coins" wilt verdienen dat kan door te bellen/smsen/ met wallie. Er worden geen reclameberichten of dat soort zooi verstuurd en geen advertentie te bekennen. De sfeer is overigens ook gewoon goed en de leeftijd is erg wisselend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind dit echt een heel leuk spel, bedankt voor de tip !!!

Andere antwoorden (2)

http://www.horsetemptation.com/login.php?item=

Horse Temptation is een online text based paardenspel waarbij je je eigen paard kan kopen en allerlei dingen ermee kan doen.

Je kan je paarden trainen, wedstrijden ermee rijden, fokken, verzorgen, bekappen, eten / drinken geven, uitlenen, paarden van andere trainen, verkopen aan de paardenhandelaar, verkopen aan andere spelers, ...
Het spel is volledig gratis en is bespeelbaar voor jong en oud.

Je krijgt alleen geen bewegende paarden (zoals in van die 3D online games) te zien, maar het is meer paarden verzorgen op 'papier'.

Verder heb je bij funnygames.nl en spele.nl kleine spelletjes, zoals paardenspringen of paardenraces.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Combining Horses is alvast nog een nieuw en leuk paardenspel. Het draait meer rond paarden dan de meeste paardenspellen.
Tevens is het nog niet zo lang in opstart en kan je alles nog heel makkelijk bereiken in de statistieken.
Er zijn ook veel onderdelen toegevoegd die helemaal niet terug te vinden zijn op andere paardengames en de meeste dingen zijn ook totaal anders geschreven.
Dus hou je van een nieuwe uitdaging en ben je een paardenfan of wil je werken met paarden, kom dan zeker eens een kijkje nemen op Combining Horses!