Komt er een nieuwe supersmashbros aan? En komt hij dan ook voor de wii uit of weer voor een ander platform?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

of er een nieuwe komt weet ik niet maar als hij komt komt ie alleen voor wii en ds want supersmashbros is van nintende dus hij komt alleen op nintendo platformen uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet is er nog geen nieuwe SSB aangekondigd.
En zolang Nintendo geen nieuwe console op de markt brengt zal een eventueel vervolg op Brawl hoogstwaarschijnlijk op de Wii uitkomen. In elk geval zeker niet op de Xbox 360 of PS 3, maar ik zeg "hoogstwaarschijnlijk" omdat het altijd nog op de DS kan worden uitgebracht, al lijkt die kans me klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog niet aangekondigd maar een paar dingen staan vast.
- NOOIT op een andere console dan nintendo.
- Alleen nintendo karakters (soms uitzonderingen zoals sonic en snake voor bijv. brawl)
- de kans bestaat dat de 3DS de eerste handheld word die een eigen Smashbros titel kan krijgen maar de kans is klein.
Als er nieuws komt zal je dat snel genoeg horen (misschien al dit jaar op de E3 in Juni/Juli)