Wat zijn educatieve spellen voor de WII?

Dit is echt heel belangrijk. Want ik heb een Wii gekocht voor mijn dochter van 6, maar ik moet het van mijn vrouw wegdoen als ik er geen educatieve spellen voor heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag er even naar bij de speelgoedwinkel. Alles waar 3+ op staat is niet per definitie geschikt voor een 6-jarige qua niveau. Ik vraag mij trouwens af of je de aankoop van de Wii niet in overleg hebt gedaan met je vrouw? Blijkbaar is zij het er niet mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaja.. tuuuurlijk kan ik naar een winkel gaan voor informatie!
Maar ik vraag het toch hier??? En als je je iets afvraagt kan je ook je eigen vraag aanmaken natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp dat je op mijn vraag geen antwoord wilt geven? Is ook goed hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hehe.. nee hoor, heb je niet goed begrepen, want ik wil er best antwoord op geven ;-)
Nee, ik heb die aankoop niet in overleg gedaan.

Het beste antwoord

Hier bij Bol.com vind je heel wat spellen, ook tweedehands.
Leeftijd 6 - 9 jaar.
Zoek bijv. op "gezondheid en educatie".

http://www.bol.com/nl/l/games/wii-kinderen-gezondheid-educatie/N/9400+1283+1285+7277+5260+7373/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

big brain academy. is voor 3 jaar en ouder.
denk dat je het beste in de winkel kunt vragen naar spelletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een PEGI codering zegt m.i. niks of het spel qua niveau bij een kind van 6 past. Ik heb wel eens spellen gezien met een 3+ codering die voor een 4-jarige echt veel te moeilijk was. Ik zou het even navragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem inmiddels.
Die rekenvragen, dat kan wel vanaf 6 jaar.
Maar de vragen waarbij je moet lezen kan ze nog niet...
Call of Duty en Dora the Explorer zijn echte aanraders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Family trainer is een heel leuk spel voor de hele 'family'. Met een leuk speelmat.
En ook Big Brain Academy is ook geschikt.