Waar vind ik een nederlandstalige walkthrough van "S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl"?

Even een vraagje voor de gamers. Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede walkthrough van "S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl". Heb overal gezocht, maar tot nu toe zonder resultaat. Heb wel een engelse versie, maar die is veel te langdradig.
Weet iemand of er een hollandse versie bestaat en waar die kan worden gedownload?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ook leuker als je er voldoende tijd voor heb. Maar tijd is een begrip dat in mijn leven niet veel voorkomt. Als ik vast loop, wil ik graag verder kunnen spelen, zonder dat ik te veel tijd kwijt raak. Zelfs met een walkthrough ben ik minimaal 1 jaar bezig om het uit te spelen.

Het beste antwoord

Op Youtube staat hij in het Engels, maar dan hoef je alleen maar het filmpje na te doen. Het zal wel even duren voordat je alles heb bekeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet er wel leuk uit, hahaha....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Succes ermee, je zal er wel even zoet mee zijn!

Andere antwoorden (2)

Ik ken het spel zelf niet, maar als het niet zo'n bekend spel is, heb je een grote kans dat er geen nederlandstalige handleiding bestaat.
Ik zou op google zoeken, dan heb je een grote kans dat je er een vind(als er zijn).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeker een bekend spel onder de gamers en weet zeker dat er een nederlandstalige walkthrough van moet zijn, alleen weet ik niet waar ik die kan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel redelijk vaak games, maar ik ken het niet ;)
Ik raad je aan om gewoon een Engelse bij de hand te houden. Als je dit niet geregeld krijgt zou ik hem vertalen met google translation en/of babelfish.

(Google is beter geloof ik)