Hoe kun je een hond of kat aanschaffen? Ik krijg alleen de optie "Met de hond/kat spelen" ?

Toegevoegd na 13 minuten:
The Sims 1 Beestenboel.

Normaal krijg je twee opties: Met de hond/kat spelen en Hond/kat aanschaffen. Ik krijg alleen de eerste optie en ik weet niet hoe ik dit moet veranderen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Kimath
13 jaar geleden
Gaat dit over the sims toevallig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de Sims 1.
Kimath
13 jaar geleden
Het uitbreidingspakket huisdieren voor The Sims 1 dus. Het is wel handig als je dit bij je vraag vermeld, zo is het niet helemaal duidelijk waar je vraag over gaat.
anneliez
13 jaar geleden
zeg dat dan gelijk, ik maar n mooi antwoord opschrijven wat nu helemaal neit nodig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry! Was inderdaad niet heel slim... Het is het uitbreidingspakket Beestenboel.

Antwoorden (1)

Eerst bedenken wat je echt wilt, hond of kat. dan kun je bedenken of je een ras met stamboom wilt of een asieldier. In het laatste geval loop je eens n asiel binnen om te kijken wat ze hebben, en vooral ook hoe het asiel jou en het beest behandelen. Met jouw behandelen bedoel ik dus: geven ze eerlijke antwoorden, lichten ze goed voor. Zoniet ander asiel kiezen, er zijn er genoeg
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let ook altijd even op de rubriek waarin de vraag staat ;-)
anneliez
13 jaar geleden
zal ik doen hippo;)
jouw nick ben ik op een andere plaats ook wel tegengekomen, dubbelganger?