Waar zijn goede stuntplekken bij Gta Sa PS2?

Graag goed en duidelijk uitleggen.
je kan ook een foto van die plek laten zien.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als het mogelijk is wil ik graag zelf een baan maken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als het mogelijk is wil ik graag zelf een baan maken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als het mogelijk is wil ik graag zelf een baan maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb ook gta San andreas op de PS2. Maar wat bedoel je eigenlijk precies met 'een baan maken'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je zelf een baan kan maken.
(ik denk zelf dat dit niet kan maar je weet maar nooit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het kon, kon het alleen op de PC

Het beste antwoord

Op de link bij bronnen zie je alle unique stunt jumps. Het kaartje geeft aan waar ze precies zijn, en als je op een cijfertje klikt zie je waar je hem precies doet, waar hij is en wat voor voertuig nou het beste is om de stunt mee te doen. Je zou nl.wikigta.org ook heel goed kunnen gebruiken voor andere dingen waar je niet uitkomt in Gta San Andreas, bijvoorbeeld cheats, missiebeschrijvingen etc.