Welke populaire MMORPG's gaan over een 'herkenbare' wereld zoals de onze en niet direct in een fantasy, ruimte of of oorlog setting ?

Ik ben al op zoek gegaan, maar bij MMORPG's kom ik meestal uit op fantasy-achtige settingen (bijvoorbeld World of Warcraft). Deze stijl spreekt mij niet direct aan, zodoende ben ik op zoek naar een MMORPG welke bij wijze van spreken een tweede (dubbel-)leven naast je dagelijkse bestaan kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Kimath
13 jaar geleden
the sims? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar dacht ik ook direct aan. Weet alleen niet of een 2e leven wel zo goed is voor je verstand...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens een kijkje op http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/show/all/sCol/genreUC/sOrder/asc, onder het genre "Historical"...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank allemaal, ik zal ook zeker de link van Nyx goed doornemen :-)

Antwoorden (2)

Second Live?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Travian zou maar zo kunnen zijn wat je zoekt. Beetje age of empires achtig. Beter dan de site zelf kan ik het niet uitleggen, dus hierbij de site.