hallo ik speel een online voetbalspel http://worldofsoccer.spel.nl/ en je kunt power en moves kaarten kopen maar waarom kosten die zoveel geld?

die kaarten zijn om je spelers beter te maken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Die eigenaren van het spel willen graag veel geld verdienen en maken het daarom duur. Ze weten dat degene die het spel spelen en die kaarten graag willen hebben, het toch wel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat dat soort dingen, spellen enzo. gemaakt zijn
om geld aan te verdienen.

Dat is toch de reden dat dat spel bestaat??