wie weet er een paar 3D virtuele games?

wie kent er een paar 3D games waarbij je kan rondlopen, een eigen avatar maken, chatten,
jeweetwel;)
behalve:
-runscape (ofzoiets....)
-IMVU(ik ben pas 11)
niet van dat ruige, weetjewel....
een beetje wat geschikt is voor een MEISJE
van 11:D
danku

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hmm.. Sherwood? Jaaa ik ben ook een meisje van 12. Dus. Sherwood. Dat is erg Leuk en 3D ! http://www.maidmarian.com/Sherwood.htm

xx

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hoeft geen account aan te maken of je email in te vullen doe gewoon bij character name : Lizzy offzo, En dan yes of wat er ook staat en dan staat er of je boven de 13 bent ja dan kun je chatten volgens mij nee dan niet. ofzo,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk hoor, thnx voor de tips

Andere antwoorden (1)

Het enige wat ik op die leeftijd veel speelde was Habbo Hotel, maar dat is niet in 3d :)

Verder zijn er volgens mij niet van zulke games die onder de categorie 'leuk' vallen :P

Er zijn trouwens wel meisjes die RuneScape spelen, je kan het altijd een keer proberen?