hoe krijg je bij sims 2 een stelletje van 3 personen?

iedere keer als ik dat probeer denkt het andere sims poppetje dat hij vreemd gaat .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (3)

Volgens mij kan het niet. Ze zijn redelijk open minded in de Sims; je kunt wel homoseksuele relaties beginnen. Maar een 'open' relatie gaat ze denk ik net iets te ver. Een koppel kan wel een relatie erbij hebben met dezelfde persoon, maar dan moeten ze ervoor zorgen dat de ander er niets van merkt. Door te zoenen als de derde niet in de kamer is, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan dit niet, dan denkt de sims idd dat ze vreemd gaan. omdat dat ook zo is hoe (de sims) dat ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de Sims 2 Nachtleven hebt, kun je dit gebruiken: http://www.modthesims.info/download.php?t=188471
Dit voegt allerlei extra drankjes toe die je van de zigeuner vrouw kan kopen, waaronder eentje dat jaloezie verdwijnt.

Toegevoegd na 31 seconden:
Als het niet lukt met het Engels op de site, moet je maar even laten weten, dan probeer ik het te vertalen.
Kimath