waar kun je sims seizoenen kopen,want ik vind hem nergens???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deel 2, uitbreidingspakket, pc

Antwoorden (4)

Hoi,
Je kan kijken op marktplaats, maar natuurlijk ook bij de game winkels , daar zullen ze vast wel wat hebben.
Succes met zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deel 2 + uitbrijding:) die verkopen ze nog gewoon. ga naar je lokaale bartsmit of game winkel. bol.com heeft ze ook allemaal daar kan je ze zo bestellen:) suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je gwn halen bij de intertoys. Maar je kan ze net zoals mij ook gwn op 1cd allemaal downloaden, alleen je moet wel iemand zoeken die dat kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er nou net vanaf welke je bedoeld. Want ik ben verward, zijn er nou meerdere Sims seizoenen, of is er maar 1? Van de eerste, erg verwarrend. Maar goed. Opties:

- Bol.com/Wehkamp.nl werkt altijd, bedoel, je kan er zelfs freaking Simcity 3000 UK versie vinden:O

- De standaard game retailer als Intertoys/Bart Smit/Gameplaza/Soms ook Marskramer en ga zo maar door.

- Illegale handel, downloaden, ISO file en openen met deamon tools, werkt altijd.

Of gewoon stoppen met zoeken en over een half jaar terug komen om t nog een keer te proberen.

(Soms is het zo dat je software niet kan vinden omdat t op dat moment gewoon echt HELEMAAL op is!)