Kun je de nieuwe gebieden van World of Warcraft Cataclysm zien als je de uitbreiding niet hebt gekocht?

Ik heb nu een trial world of warcraft account (niet de cataclysm trial maar de kale world of warcraft trial)
Ik ben nu een beetje aan het rondlopen maar ik kan geen enkele verandering zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Kimath
13 jaar geleden
Ga maar eens naar de Barrens, of probeer eens naar het park in Stormwind te gaan, dat is echt wel veranderd hoor.

Het beste antwoord

Je kunt niet naar de nieuwe gebieden, tenzij je een cataclysm trial account hebt. Wel zijn er veel gebieden veranderd (voor iedereen).

Maak eens een orc en loop Orgrimmar binnen, en neem een kijkje in The Barrens :)

Toegevoegd na 27 minuten:
http://www.mmo-champion.com/content/2086-Patch-4.0.3a-on-live-realms-this-week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De wereld is voor iedereen veranderd. Zonder cataclysm kan je de nieuwe "oude" gebieden zien. Alleen de 80+ gebieden kun je alleen maar zien met de 3e uitbreiding. Hoop dat dut helpt.