wie heeft er naast connectie problemen voor internet ... ook problemen met pc spellen of console spellen die een internet gebruiken ( multiplay )

sinds ik cod black ops heb is er onregelmatige internet verbreking , internet verbreekt de multiplayer voor black ops .... wat is het probleem hiervan ? en zijn er meer mensen die dat ook hebben ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er schijnt veel lag te zijn, omdat Black Ops vaak je hele pc geheugen enzo gebruikt. Als het goed is is hier al een patch voor geweest, of die moet nog komen. Als ik meer weet vertel ik het je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb het ook met battlefield heroes maar meestal als ik de computer opnieuw opstart doet hij het weer. misschien kan je computer ok het spel niet aan omdat hij te oud is.