is het chipje voor R4 kaart (voor de ds) los te koop?

mijn zo'n kreeg een r4i kaartje voor zijn verjaardag, daar zat zo'n piepklein goudkleurig mini kaartje bij. Helaas is dat nu onvindbaar, kan ik dat ergens los kopen?

13 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook 1tje voor je te koop.

Het beste antwoord

Ik denk dat je een micro sd bedoelt, die zijn gewoon los te koop, zie link

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar ook gewoon bij Dixons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die passen niet op de ds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die zitten in der4i kaart
amigo
13 jaar geleden
dixons had hem en hij past in de usb en de sd kaart, verder ben ik nog niet, ik zie nog wel of hij het verder doet (tzt)

Andere antwoorden (1)

Je bedoeld zeker een micro sd kaartje, die zijn te koop bij oa mediamarkt.
En het gebruik van een r4i kaartje is niet illegaal, het ligt eraan waarvoor je hem gaat gebruiken (zie 2e bron).