Fifa 11 tegen vriend spelen lukt niet?

Mijn fifa 11 doet het voor de rest uitstekend
maar als ik tegen een vriend wil spelen ga ik naar snelle match en dan moet je als het goed is 3 dingen kunnen selecteren: tegen iemand anders op de wereld; aangepaste match; en tegen een vriend.
maar als ik daar heenga gaat ie automatisch al op: tegen iemand anders op de wereld.
nou weet ik wel een omweggetje hoe het wel kan,
maar vind het wel irritant.
dus mijn vraag, hebben meerdere mensen er last van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pc , xbox of PS3 ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps3

Antwoorden (1)

Als het goed is moet je bij 1 tegen 1 en dan zie je aangepaste match staan en daarop moet je klikken en vervolgens kan je daar tegen een vriend spelen kiezen zo moet het bij mij op de playstation 3 tenminste. (Als het echt niet lukt kan hij jou inviten zodat julie alsnog kunne plaaien)