Call of Duty: Black Ops: kun je spelen met je eigen profiel wanneer je offline multiplayer speelt? (PS3)

dus via split screen en dan offline met 4 verschillende mensen spelen. Dus dat iedereen een eigen profiel heeft en steeds meer wapens krijgt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
7.1K

Het beste antwoord

je hebt een paar modus waar je multiplayer offline kan spelen met vrienden , je hebt de combat training en de oude bekende Split-screen , De combat training kan je maar met 2 spelers maar tegen bots of 1 tegen 1 , 4 player is dan niet mogenlijk , met split screen kan je wel met 4 spelers maar dan heb je alles al unlocked dus kan je niks vrij spelen , wel kan je levels up gaan :P

Toegevoegd na 41 seconden:
en tegelijk met 4 mensen spelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
natuurlijk staat offline multiplayer los van online multiplayer , ook ben ik vergeten dat je bij combat training apart levelt dan splitscreen , het kan dus zo zijn dat je met splitscreen lvl 23 bent en met combat training lvl 40 bent.

Toegevoegd na 3 minuten:
en met combat training speel je wel wapens vrij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan wel spelen maar je grade niet up ........ anders zou je lekker offline sterk kunnen worden en dan pas online gaan ..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je kan bij black ops met je eigen profiel (Xbox live niet eens nodig) spelen met Splitscreen, je kan dit nu ook tegen bots doen met 4 personen , hierbij heb je een lostaande ranking systeem die gelijkwaardig is aan dat van de Online functie waardoor je offline ook wapens, playercard unlocks kan vrij spelen , ook kunnen je vrienden dit ook (als ze een profiel hebben) onthoud goed als je lvl 30 bent bij Splitscreen, maar je hebt bijvoorbeeld nooit online gespeeld dan blijf je online bij lvl 1 , je speelt op splitscreen niks uit voor online.

Succes!