Is de DSi leuker dan de oude DS (en die daarvoor)? Waarom wel/niet?

Mijn zusje heeft die nieuwe DSi, ik de gewone DS van daarvoor. Ik vind de nieuwe DSi niet veel leuker, wat vinden jullie? En wat vinden jullie de voor- en nadelen van de DSi of DS?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

ik heb zelf de dsi het is natuurlijk grappig dat je foto's kunt maken maar je kunt ook nog op de online shop iets kopen. je begint met 1000 kredits en daarmee kun je dus gebruiken dat je op internet sites kan via je dsi. een nadeel als je de oude vertrouwde r4 kaar wil gebruiken dat kan namelijk niet.... daarvoor moet je een nieuwe kaart kopen de acekard 2i die loopt best wel vaak vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het maakt niet al teveel uit. De DSi Heeft alleen een camera erbij.

Check anders de reviews.

www.gamez.nl > hardware > Reviews > DS
''...........................................................'' > DSi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n soort vraag had ik ook, ik heb net een paar maandjes een DSi. Ik wist eerst niet welke ik wou nemen dus had ik ze allebei besteld om te kijken welke beter is.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de DSi. De DS had de mooiere uiterlijk, maar hij was wel dikker. Het grote verschil is eigenlijk dat je op de DS GBA-spellen kan spelen. Maar ik heb geen GBA-spellen en ben die van plan ook niet te kopen, dus was de DSi voor mij handiger. Dat die een camera heeft vind ik wel leuk, als je niks te doen hebt en je hebt ook geen zin in een spelletje dan ga je gewoon met de foto's klooien. Het geluid is ook veel beter dan op de DS en het beeld is groter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De DSi is iets groter, heeft 2 camera´s je kan er geluid mee opnemen en bewerken, foto´s bewerken en hij heeft een betere wifi (online) stand. Het is alleen jammer dat er geen advance en gameboy colour spellen meer opkunnen. dat kan namelijk wel op de DS. als ik zou moeten kiezen koos ik voor de DSi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de cameras zijn leuk.....de sd toevoeging ook....maar met een goeie dstt kaart/acekard kom je met de light ook een heel eind....
Tot je wario dsiware uitprobeert.... (snapped heet het geloof ik) de dsi maakt dsiware mogelijk...leuke unieke spelletjes. Je weet niet wat er allemaal komt op dsiware, maar de mogelijkheden zijn interessant.