zijn download games kopen en spelen betrouwbaar ?

heb onlangs armada tanks gespeeld en ik vind het wel leuk , maar als je zo een game wil kopen om te spelen is het dan wel vertrouwelijk

Toegevoegd na 5 minuten:
zo ja waar kan ik gratis dowload games spelen dus ( zonder betalen )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

download ze gratis (is wel illegaal)
betalen is nooit veilig en de internetverbinding kan uitvallen, opniuw betalen dus

Toegevoegd na 1 minuut:
of mag ik dat niet zeggen op GV
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://thepiratebay.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze via Nieuwsgroepen krijgen ( NZB en Usenet ect. ). Downloaden is niet strafbaar in Nederland (legaal dus), uploaden wel.

Andere antwoorden (4)

Dat ligt nogal aan de verkoper. Downloadgames van de grotere gamesfabrikanten die je rechtstreeks koopt zijn wel betrouwbaar, die gebruiken ook een redelijk veilige manier van betalen. Wat hierboven staat dat het uitvallen van de internetverbinding zou betekenen dat je opnieuw moet betalen, is in die gevallen pertinent niet waar.

Kijk wel uit met minder bekende verkopers. Ik kan morgen een mooie site maken, waar ik op beweer dat ik een geweldige game verkoop. Dat dat helemaal niet waar is, of dat de game heel slecht in elkaar zit, ontdek je pas als ik er al met je geld vandoor ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is veilig , als je spellen koopt via STEAM ofzo dan kan je het gewoon makkenlijk downloaden , gaat het internet eruit ? geen probleem hij gaat op pauze , als het internet terug is merkt het programma het en download hij verder , op de XBOX en PS3 werk dat hetzelfde maar dan via xbox/playstation network zelf :P

Toegevoegd na 3 dagen:
gratis games kan je full krijgen op www.thepiratebay.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee jammer

maar ge moet goed lezen anders komt er op de rekening veel te veel geld op

en als ge da gratis kunt downloaden dan komt er zeker virus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
niet alles dat gratis is, is een virus hoor.
Er zijn genoeg websites waar je wel betrouwbaar gratis games kan kopen. En ik snap je 2de alinea niet, 'goed lezen anders komt er op de rekening veel te veel geld op'
wat bedoel je hiermee?
http://www.abandonia.com/
http://www.hotud.org/

Hier kun je allerlei gratis games en 'abandonware' downloaden.
Het zijn allerlei oude spellen, die niet meer verkocht worden, je kunt op de website wel instructies vinden hoe je het werkend kan krijgen op een nieuwe pc.
Zitten leuke spellen tussen, en het wordt gecontroleerd op virussen voordat het op de site mag staan.
Kimath