Typering van een Boogschutter:
Een Boogschutter zoekt het avontuur, daarom kan hij moeilijk hun vrouw trouw blijven. Hij houdt van risico en waagt vaak een gokje. Ondanks dit risico is hij altijd vol vertrouwen in een goed afloop en hij blijft altijd positief. Boogschutters zijn altijd voor een bepaald doel bezig, en ze zijn dan ook vastbesloten om dit doel te bereiken, dit kan bijvoorbeeld op sportief vlak zijn. Hij vraagt zich bij alles waar hij aan begint af of hij er iets van kan leren. Een minder intelligente Boogschutter flapt er geregeld onzin uit, dit doet hij met zoveel zelfvertrouwen dat anderen denken dat hij erg intelligent is. Boogschutters houden zich bezig met anderen van hun idealisme te overtuigen. Lager opgeleide Boogschutters proberen anderen op hun manier onder de duim te houden, bijvoorbeeld als gymleraar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje (14360)Niets menselijks is de leeuw vreemd, net zo als de Stier en de Maagd. Iemand die in een bepaalde periode is geboren verschilt in niets van mensen die in een andere periode zijn geboren. Je zou ook kunnen vragen, wat zijn de typisch karaktertrekken van een Rotterdammer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt wel een groot deel van marion
ik ben zelf een boogschutter ik heb soort van een vriendin maar eerlijk gezegd kijk ik nog wel naar andere meisje maar voor de rest trouwer dan een hond
ik zoek graag een veel uitdagingen op wie het snelste een dak op kan komen zulk soort dingen
alleen ben ik redelijk slim ik doe havo zonder ooit te leren maar bij mij flapt ook alles eruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zul je toch moeten aangeven waar die geboren is en hoe laat precies.
Wat waren zijn ouders en hoe is hij opgevoed.

Maar als je er echt in gelooft, google dan even op sterrebeeld Boogschutter.

http://newage.rubriek.nl/spiritueel/boogschutter.php

http://www.goastro.nl/sterrenbeelden/boogschutter

http://www.astro-online.nl/nl/astroonline?id=sign&sign=9

http://www.astromarkt.net/artschutter.htm

ETC. ENZOVOORT