Wie bedenkt iedere week de astrologie?

ik lees wekelijks mijn astrologie, en ik lees vaak dat deze wel klopt, door welke ingeving komt deze op papier, en klopt hij vaak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

E zijn mensen die daar voor geleerd hebben en deze kennis verspreiden zie bron
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij komt meestal op papier door de ingeving dat de deadline met rasse schreden nadert.

Vervolgens slaat de persoon die de horoscoop moet verzinnen... pardon uit de sterren moet lezen bedoel ik, zich met een hamer op zijn duim, zodat die goed dik wordt. Duim gaat de mond in en de voorspellingen komen duidelijk over.

Over het algemeen zijn horoscopen wel zo algemeen opgesteld dat er altijd wel iets klopt. Maar als alles klopte, dan had ik er financieel stukken beter bij gezeten en dan had ik ook al tientallen keren mijn ideale gewicht bereikt... helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij klopt hij heel vaak dan lijkt het wel of die alleen voor mij is geschreven
Kimath
13 jaar geleden
Die dingen worden zo vaag gehouden dat er altijd wel iets klopt. 'Deze week ga je problemen hebben in de liefde' - ja, iedereen heeft wel eens ruzie met een vriend/vriendin. Of van die waarzeggers die dingen die je toekomst voorspellen in een persoonlijk gesprek: 'Je komt zelfverzekerd over, maar diep vanbinnen ben je onzeker' of 'Ik zie dat je last hebt van geldproblemen'. Als je maar genoeg met zulke dingen strooit, klopt er altijd wel iets. Ik vind het raar dat iedereen in Nederland met hetzelfde sterrenbeeld als mij, allemaal hetzelfde zou moeten overkomen, zoals in de horoscoop staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er stonden gebeurtenissen in die wel zijn uitgekomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel twee maal mijn ideale gewicht, dus dat klopt dan helemaal :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha... klopt, ik heb ooit zelfs bijna 2x mijn ideale gewicht gewogen, gelukkig is dat ook wel weer een tijdje geleden, maar ondanks mijn horoscopische voorspellingen krijg ik die laatste 10 kilo er toch echt niet af...
Die verhalen die wekelijks in de weekblaadjes staan, zijn altijd zo vaag en algemeen gehouden,dat ze altijd wel op enige onderdelen kloppen. maar als je e voorspellingen over een ander sterrenbeeld leest,zul je ook daat wel het één en ander uithalen,dat op jouw situatie betrekking heeft.
Er zijn idd mensen die dergelijke verhaaltjes iedere week weer bedenken, of ze van 5 jaar geleden weer opnieuw gebruiken. Want niemand weet nog wat er 5 jaar geleden over geschreven werd.