paranormaal?

Ik heb vanaf jongs af aan mensen naast mijn bed gezien, meestal waren die personen grijs. Een persoon had kleur. Ook zag ik steeds een wolf die (volgens mijn moeder) mijn spirituele leider is. Ik snap hier niks van, ben ik paranormaal?

Toegevoegd na 15 uur:
Ik ben dertien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een vraag: Verlies je tijd? Minuten en soms uren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik heb de laatste jaren veel personen aan mijn bed gezien, ook grijze! Maar dat kwam doordat ik erg ziek was en had niets met paranormaliteit( waarin ik niet geloof) te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een vraag @508979 : als die grijze gestalten bij je zijn ( naast je bed staan ) , voel je dan iets ? Voel je misschien tintelingen, gaan je haartjes op je lichaam overeind staan , voel je je warm of juist koud ? Of voel je niets ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
congie: ik ben nu 13 jaar, als ik naar school fiets voel ik ook een aanwezigheid. ik denk dat het waar is, mijn moeder heeft allerlei cursussen gedaan met aura's en readings geven. het staat ook in een boek met allemaal dieren en wat ze betekenen.
Dat die persoon kleur had denk ik dat die een sterke geest/ziel heeft. GoldEnten: ik voel in mijn buik tintelingen als ik ze zie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@508979, wat ik zo bijzonder vind is dat je erover schrijft alsof het de gewoonste zaak van de wereld is . Terwijl het heel bijzonder is . Maar tegelijkertijd ook de gewoonste zaak van de wereld. En het lijkt erop dat je het helemaal niet "eng" vind , en dat is het ook helemaal niet . Tja, paranormaal ? Je bent getalenteerd. Omdat jij jong bent en omdat je opgegroeid bent in een spirituele omgeving , sta je waarschijnlijk "open " voor deze waarnemingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het idd niet eng als ik ze zie.

Antwoorden (11)

Paranormaal denk het van wel hoor, als jij mensen ziet die overleden zijn wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk eerder dat jij je onderbewust zijn op een veel hoger niveau hebt dan andere mensen. Dus dat jij dat soort waarnemingen ergens diep van binnen zelf creëert. En wellicht heeft het een betekenis. Maar die betekenis kan ik je niet geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekwetst door het leven maakt je uitzonderlijk. Wat nu een ondeugd lijkt kan een deugd worden want originaliteit is een schaars goed. Onderschat de kracht van je geest en je fantasie niet. Het is niet met zekerheid te zeggen dat jij paranormaal bent via deze weg. Door niemand niet en vooralsnog zou ik ervan uitgaan dat je geest een loopje met je neemt. Nogmaals dit getuigt van creativiteit die uiteindelijk ook weer heel creatief is in te zetten en de rest van je leven in je voordeel gaat werken. Wees blij met die aangeboren vaardigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen en nemen dingen of personen waar die voor anderen niet zichtbaar zijn. Hoewel ik niet weet ze gelijk heeft met die wolf als spirituele leider, denk ik wel dat je blij mag zijn met een moeder die je hierin steunt en het niet als onzin of aanstellerij van tafel veegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je alleen maar personen aan je bed ziet,
dan hoef je niet paranormaal te zijn.

Als jouw moeder gelooft in wolven die spiritueel leider
zijn, dan zou ik eens gaan praten met iemand die
nuchter in het leven staat.
Hoe denkt je vader hier over?

Jij maakt wat je ziet. Het is er niet echt.
Misschien droom je wel.
Dat weten wij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Goed, maar waarschijnlijk helaas ongewenst, antwoord. Plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie ze niet alleen bij mijn bed hoor, ook op school, op de straat etc.
P.S. ik ben 13
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd paranormaal is gewoon wtf
Wanneer jij al van jongs af aan menselijke gedaantes aan je bed ziet, en je weet zeker dat die mensen geen gewone medebewoners zijn, dan zie je dingen die een gemiddeld mens niet ziet.
Dat geld natuurljk ook voor de wolf.
Weet je zeker dat je ze echt ziet en heeft het niks te maken met dromen, schaduwen of iets dergelijks?
Als het echte gedaantes zijn die je regelmatig ziet, denk ik dat je inderdaad paranormaal begaafd bent.

Interessanter is, of je ook iets met deze gaven wilt doen.
Zo ja, dan zou ik zoeken naar een goede cursus of opleiding, waarmee je je gaves verder kunt ontwikkelen en vorm geven.
Wil je er niks mee, dan zou ik proberen om vrede te hebben met de verschijningen, eventuele angsten hierover los te laten, en gewoon je leven te leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals altijd, een sympathiek antwoord van jou! Dikke Plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die mensen zijn niet echt, als ik mijn ogen sluit dan zie ik ze op mijn best in mijn kamer.
en ja ik wil er denk ik wel wat mee doen, ben nu nog 13 maarja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent pas 13!
Ik had het idee dat er een volwassen persoon de vraag stelde.
Evengoed: Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord.
Waarschijnlijk ben je inderdaad paranormaal.
Aan jou de keuze om er wat mee te doen of niet.
Besluit je om er wat mee te gaan doen, doe het dan op een positieve manier, ter dienste van de mensheid.
Blijf nuchter en met beide benen op de grond, en eenvoudig van geest.
Ik denk dat voor jou de tijd is aangebroken om een nieuwe levensfase in te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een gewone jongen.
Wat wel opvalt is dat de mens door de tijd heen gevoeliger wordt en hierdoor energieën met een hogere trilling, wat die verschijningen zijn, waar kunt nemen. Zo ook jij.
Dat is kan de reden zijn waarom jij ziet wat je ziet.

Velen zien en voelen van alles maar praten daar liever niet over. Stel je voor dat ze je voor gek verklaren.
Men praat nog steeds over paranormaal zijn maar over niet al te lange tijd zal bijna iedereen deze gevoeligheid hebben.

Of de wolf je spiritueel leider is durf ik niet te zeggen. Wanneer jij je er veilig bij voelt is het prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel mooi antwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toppie!
+
PARANORMAAL ??

bestaat het wel??
wat is het???

al die vragen en zo veel antwoorden

.....
hoe denkt je ma erover??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je ziet die dingen altijd vanuit je bed?
Mocht het niet paranormaal zijn, dan kan het ook best eens slaapverlamming kunnen zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik zie ze ook op school, niet alleen in mijn bed
Paranormaal, is normaal. Ieder mens heeft talenten. De een speelt uitstekend piano, een ander schildert heel verdienstelijk etc Dus zijn er ook mensen die dit talent hebben wat onder de noemer paranormaal valt.
Ook verbeelding speelt een rol. Verbeelding is ook een talent. Je kunt je namelijk niets verbeelden wat je niet al kent.