ik droom tegenwoordig vaak over dat ik kleding aan het kiezen ben. wat betekent dat?

en ik ben ook vaak op reis in die droom. dan bekijk ik alle kleding die ik heb en dan ben ik aan het kijken wat ik zal kiezen....

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb deze droom meerdere malen achter elkaar gehad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

welke outfit past het best?
er zijn zoveel mogelijkheden in het leven
mogelijk 'maak je je op, voor nieuwe of andere dingen'.
dat is mijn droomuitleg voor deze droom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke outfit past het best? tja, letterlijk en figuurlijk klopt dat met mijn dagelijkse realiteit, ben erg aan het zoeken wat past bij me etc. en er gaan nieuwe stappen worden gezet in mijn leven, een nieuwe fase breekt aan.

Andere antwoorden (6)

Dromen zijn een afspiegeling/verwerking van wat je meemaakt op de dag en om alles op een rijtje te krijgen.

Het kan zijn dat je een erg leuke vakantie hebt gehad of dat je voorbereidingen aan het treffen bent. Of dat je eigenlijk nieuwe kleding wilt kopen maar nog in dubio staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij wil toch naar Colombia? Is dus niet zo verwonderlijk dat je droomt over kleding uitkiezen en reizen. Je onderbewuste is daar gewoon mee bezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dergelijk dromen hebt kàn dat betekenen dat je (wat) onzeker bent..dat je moeilijk keuzes kunt maken..dat je dus zoekende bent..

Het is je onderbewustzijn dat jou, soms met een omweg, dingen van jezelf laat zien..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja klopt, ben zoekende, er zijn in mijn leven nieuwe stappen te zetten, een nieuwe baan zoeken, daarnaast ben ik als persoon ook erg aan het veranderen! dank je wel!
Ik denk, en dat is zomaar even mijn eerste ingeving, dat jij een reis (niet letterlijk) te maken hebt en dat je nog niet weet wat je daarvoor nodig hebt, of hoe je het aan moet pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja klopt, ben zoekende, er zijn in mijn leven nieuwe stappen te zetten, een nieuwe baan zoeken, daarnaast ben ik als persoon ook erg aan het veranderen! dank je wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat soort dingen bedoelde ik met reizen inderdaad :) Je bent dus aan het kjiken wat bij je past en wat niet.
Dat je niet goed weet hoe je je moet presenteren, maar dat je er geen zorgen over hoeft te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droombeelden kun je wel degelijk duiden. Alleen de fijne details (situatie, welke personen, kleuren, stemmingen e.d.) maken het vaak wat lastiger. De kleding duidt erop dat je met je eigen projectie bezig bent: hoe kom ik over op anderen.
Reizen in het astrale gaat altijd over leren! Dus je gaat weer naar school of je gaat een cursus volgen. Hoe geavanceerder het vervoermiddel (vergelijk een fiets tov. een vliegtuig) hoe hoger ook het niveau (of is het tegenwoordig nivo) van datgene dat je gaat leren.
Zo zijn er meer vaste duidbare beelden. Herhaling betekent alleen maar dat je er mee bezig bent en dat je je droom nog niet hebt begrepen. Je kunt zelfs per nacht dezelfde situatie in je droom herhaald krijgen...