Hoe krijgt men contact met beschermengelen/hoe weet je wanneer je er 1 hebt?

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg met deze vraag niet dat ik in een dergelijk fenomeen geloof. De reden dat ik deze vraag stel is vooral omdat ik nogal wat vragen(en antwoorden!) over beschermengelen heb gelezen.

Mijn vraag is dus vooral aan die mensen gericht, want ik wil graag weten waarom jullie nou denken dat er een beschermengel aan het werk is. En mocht er nou een geval tussen zitten die regelmatig met zijn/haar "beschermengelen" communiceert. Hoe kwam je er als eerst achter dat je met ze kon communiceren en hoe gaat dat dat in zijn werk? En waarom weet je zeker dat het een beschermengel is, en niet iets anders?

ik ben geen gelover, maar ik ben ook geen niet-gelover.
Ik sta open voor alles, dus kom maar op met jullie verhalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

je communiceert er niet mee' je merkt dat die er is als je wat gebeurt en je er op tijd gered word of het er goed van af brengt
ik heb ooit een zwaar auto ongeluk gehad en heb het overleeft, zelf de artsen in t ziekehuis zeiden ,mevr u heeft echt een beschermengel gehad want normaal overleef je zo'n ongeluk niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beschermengel is een goede geest, een buddy, dat kan een overleden familielid zijn of een goede vriend of een onbekende die jou heeft uitgekozen te helpen. Je kan je tot deze 'engel' richten als je vragen hebt. Ook kun je om hulp vragen. Ik heb eens een oudtante gehad die bij leven een beetje nors was. Ze had graag kinderen gewild en een man maar nooit gehad. Na haar dood voelde ik haar heel dichtbij en heeft ze heel veel betekend. Klinkt zweverig maar ik voelde het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij zelf kunt voelen wanneer je engel aanwezig is. De aanwezigheid van mijn engel openbaart zich d.m.v. veren en het getal negen. Als ik me "depri" voel en om kracht vraag, vraag ik het aan mijn engel. Ik vind dan (niet altijd) een veer op een onmogelijke plaats en weet dat ik gehoord wordt. Je moet wel meewerken, dus er niet van uit gaan dat het dan zomaar goed komt. Je moet er zelf ook aan werken.

Als kind heb ik iets meegemaakt en mijn engel ontmoet, ik heb er nooit over gesproken. Nu ik ouder ben durf ik me er aan over te geven. Ik praat er niet ongevraagd over. Dit is iets van mij en het geeft me een goed gevoel. Het heeft zich aangekondigd en ik hecht er waarde aan en doe er iets mee. Ik ben niet paranormaal begaafd of zo, maar luister naar mijn intuïtie en mijn hart.

Geloof maar, ze bestaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. Malaikat betekent Engel