Ik droom steeds over mijn oude huis.

Mijn herinneringen hieraan zijn niet goed. Steeds weer droom ik over het huis waarin ik van alles meegemaakt heb, mn slechte jeugd heb beleefd, de mensen die er woonden. Kan iemand deze droom uitleggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit lijkt me eigenlijk niet zo'n moeilijke: je bent (onbewust) bezig om je slechte jeugd te verwerken, dus ben je (onbewust) veel bezig met het huis,de mensen die er toen woonden en wat je daar allemaal hebt meegemaakt. En waar je (onbewust) mee bezig bent, daar droom je over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het goede antwoord, wilde ikzelf ook zeggen! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, als kleine toevoeging: Je wilt eigenlijk terug om deze ervaringen te kunnen verwerken.
Zolang je het niet verwerkt hebt, blijven ze terug komen. Wat heb je meegemaakt? Als de ervaringen van toen nog zwaar zijn kun je hulp zoeken. Het klinkt zwaar maar je kunt hier zeker iets aan doen. Hoeft niet in de zin van therapie, maar praat met iemand die je vertrouwt. Heeft mij héél veel geholpen. Succes!