mijn dochter is op 21 december 1989 geboren,wat voor sterrenbeeld heeft zij nu?boogschutter of steenbok?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat vraag je je al 20 jaar af?Wat heb je zelf altijd gedacht wat haar sterrenbeeld was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boogschutter,haha.grapjas.je hoort ookwel eens dat als je in t midden van de maand van n bepaalde sterrenbeeld "n echte"bent en er voor of erna niet n zuivere boogschutter of welk sterrenbeeld dan ook.

Antwoorden (6)

Je Dochter heeft als sterrenbeeld een Boogschutter.

Toegevoegd na 1 minuut:
Steenbok ben je als je geboren bent tussen 22 December & 20 Januari.
De Boogschutter geld tot en met 21 December.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boogschutter. Je bent boogschutter als je tussen 23 november en 22 december bent geboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boogschutter,vanaf 22 dec.is het steenbok
13 jaar geleden
Is gewoon een boogbok of een steenschutter. Zo ben ik al vanaf mijn geboorte boogpioen of schorpschutter. Hartstikke handig, want je leest gewoon de horoscoop die je het beste uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is een Steenbok, maar wel half Boogschutter. belangrijker is echter haar persoonlijke geboortehoroscoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je aan astrologie doet dan moet je het goed doen. Zon, maan, ascendant en de stand van de belangrijkste tekens ten opzichte van elkaar zijn de belangrijkste gegevens. Zit je op de grens van twee tekens dan zullen die allebei van belang zijn. Het geboortejaar speelt een rol. Door het schrikkeljarensysteem kun je zomaar onder een ander teken vallen als je op de grens tussen twee tekens zit. Nogmaals, zo abrupt werkt het ook weer niet. Als je er in gelooft. :-)