Wat is de beste manier om iemand uit je hoofd te zetten als er een spirituele verbinding is?

Met spirituele verbinding bedoel ik dat ik continu aan iemand zit te denken en vice versa. Onze energieën zijn met elkaar verbonden. Hij komt in mijn gedachten wanneer ik dat helemaal niet wil, want het doet mij geen goed. Ik zie hem dan ineens voor me terwijl ik op andere dingen probeer te focussen. Wat is heel effectief om zo iemand uit je hoofd te zetten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
3 jaar geleden
Aan iemand anders denken.
Ander bezigheden zoeken.
Ritsuka
3 jaar geleden
Zoek een hobby, dan ben je afgeleid
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Sla met een hamer op je vinger... dan zul je niet meer aan hem denken...

Antwoorden (1)

Het beste is om verbinding aan te gaan met iemand of Iemand anders die dieper gaat dan met hem.