Soms wel, soms niet.

Een plusje of een 'beste antwoord' vind ik toch een aardig compliment. Terwijl een minnetje voor een antwoord dat ik met volle overtuiging heb zitten typen, dat vind ik dan weer jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens.

Andere antwoorden (11)

Ja vind ik wel, zeker als je antwoord als beste wordt gekozen of als je gestelde vraag als goeie vraag wordt betiteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand een serieuze vraag heeft, ben ik blij dat ik die persoon heb kunnen helpen.
Maar ga mijzelf daar geen extra schouderklopje voor geven.

Hoe anderen erover dit ervaren, kan ik niet beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Ik erger me vaak. Bijvoorbeeld aan verkeerde lidwoorden.
Slecht voor mijn ego :(
13 jaar geleden
Meestal niet, vooral omdat ik naar mijn gevoel correcte antwoorden wil geven, die voor velen niet te pruimen zijn. En dat laat men merken. Ik heb dus een haat/liefde verhouding met GV :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar heeft haat het gewonnen @onbekend !
Als ik zie dat mijn antwoord gemind wordt terwijl ik uit eigen ervaring heb geput is dat niet zo best voor mijn ego.
Dan word ik dus voor leugenaar uitgemaakt.
Van de andere kant is het wel leuk om geplust te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is leuk om mensen te kunnen helpen, en aan de andere kant steek je er soms ook wat van op.
Vervelend is wel soms dat je (bewust) verkeerd begrepen wordt, en dat er dingen in je mond gelegd worden, die je nooit zo gezegd en bedoeld hebt.
Maar over het algemeen is het wel prettig en onderhoudend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ego kon eerst nog in het burolaatje, heb nu een verhuisdoos nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha leuk gezegd . Misschien is het waar , maar je straalt dit in het geheel niet uit :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed verstopt he?
Het kán goed zijn voor het ego.

Je probeert een ander een zinvol antwoord te geven en die ander daarmee geholpen is of verder kan, geeft dit een 'goed' gevoel.

Dankbaar zijn voor het geen je hebt mogen bijdragen!

Zo wordt inderdaad het ego gevoed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder GV was mijn ego niet compleet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een aantal mensen wel, ja. En soms word ik daar dan een beetje beroerd van. Dus goed voor hun ego maar slecht voor MIJN maag....
En ik doel dan op "nog-roomser-dan-de-paus-antwoorden".

Maar goed, als het me teveel wordt blijf ik gewoon een poosje weg. Totdat het weer begint te kriebelen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ego interesseert me niet zo, die is van de meeste mensen al groot genoeg :P de puzzelstukjes die je soms aan elkaar kunt leggen vind ik wel interessant