Welk sterrebeeld tweeling of kreeft ?

Ik ben 21 juni 1990 geboren, 1988 was een schrikkeljaar. Ben ik nu tweeling of kreeft ?
Een tweeling die graag thuis is ?
Een kreeft die graag afwisselt en vrij is ?

Klopt toch niet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.8K
gvrox
6 jaar geleden
"Klopt toch niet" is inderdaad een juiste uitspraak over sterrenbeelden
Ritsuka
6 jaar geleden
Karaktereigenschappen gekoppeld aan de stand van de sterren is onzin.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geboren in een grensgebied van tweeling of kreeft mag duidelijk zijn dat je de 'eigenschappen' hebt van beiden. Wil je het precies weten dan zul je met je geboortedatum en precieze tijd een 'kenner' moeten bezoeken.

Antwoorden (2)

Als je op 21 juni bent geboren ben je een Tweelingen. Schrikkeljaar heeft daar niets mee te maken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kristal
6 jaar geleden
Micachelli zit op zo'n grensgebied en dan is er echt meer info nodig om te weten of het om Tweelingen gaat of Kreeft.
Dat zal er bij jou om spannen... Uitgaande van een geboorte op die datum om 12.00 uur in Amsterdam staat je zon op 29 graden en 49 boogminuten in het teken Tweelingen.
Dat ligt echt vlak op de grens van het teken Kreeft.
Uitgaande van een geboorte om 21.00 uur 's avonds in Maastricht, wordt het 0gr08 Kreeft. Wil je het exact weten, dan is mijn advies met je exacte geboortedatum, -tijd en plaats naar een (echte) astroloog te gaan. Die zal je ook vertellen dat je karakter meer inhoudt dan je 'sterrenbeeld', wat alleen je zonneteken in de horoscoop is. Er zijn veel meer aspecten die een rol spelen en die je heel veel informatie kunnen geven over jezelf, je oriëntatie in de wereld, je reacties, je behoeftepatronen en je interacties met anderen. Kortom; dat kan tot heel veel zelfkennis leiden!