hoeveel afsplitsingen kent een ziel.

Er wordt weleens gesproken binnen sjamanisme over soulretrieval , en heel maken van de ziel. Waar gaat het dan over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfherkenning als Al Wat Is!

Het beste antwoord

ontelbaar of oneindig...

De ziel is al een. dus die kan niet weer heel gemaakt worden, alleen dat wat kapot is kan geheeld worden.

Wat andere sjamanen doen en zeggen, daar ben ik niet verantwoordelijk voor. Ik weet zielen zijn AL EEN. Allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een snoesje. Jij weet Het. Wij weten Het.

Andere antwoorden (5)

De ziel kent geen afsplitsingen, de ziel is een verzamelpunt van onze geest dat we niet kunnen verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag is gesteld om wel een verklaring op te leveren, voor wie het kan bevatten.
Nog erger: de ziel bestaat niet, evenmin als God, hemel en hel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je absoluut en totaal geen enkel bewijs voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook geen enkel bewijs, dat er geen theepotten met heilige thee rond de aarde draaien, maar toch blijf uik volhouden, dat ze niet bestaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onwetendheid, laat maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onbekend maak onbemind
Door een traumatische ervaring kan het gebeuren volgens het sjamanisme, dat een deel van de ziel zich gaat verstoppen in een andere dimensie.
De mens wordt dan ziek en zwak, omdat een deel van hem ontbreekt.
Door middel van gezang probeert men dan het deel van de ziel weer terug te krijgen, door het met liefde te omringen en uit te nodigen weer terug te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik begrijp is dat zielen zich van tijd tot tijd delen en er zo een hele ziele groep ontstaat. Wanneer deze zielen weer bij elkaar komen, ontstaat er iets speciaals.

Alsof je je wilt delen om meer te leren van de wereld en het leven. Bij het bij elkaar komen is het alsof al die kennis zich weer samenvoegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wereld bestaat alleen in de Mind van de mensheid.
iets wat niet bestaat kan ook geen afsplitsingen hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
besta je zelf soms niet, oribatei? micro organismen dienen ook ergens voor.