Is er verschil in resultaat tussen een powernap(verkwikkend dutje) en meditatie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij een geit die het Q-koorts-ruimen heeft kunnen ontlopen, zoals men kan zien op je plaatje? Jij snapt toch wel dat het een grapje is, of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaahhaa ik lach niet voor niks zo breed uit!!

Het beste antwoord

Ja! Slapen en meditatie zijn twee compleet verschillende dingen, die bijna elkaars tegengestelden zijn.
Tijdens je slaap ben je totaal niet bewust aanwezig, je gedachten en emoties gaan hun vrije loop, zonder dat jij er invloed op hebt.
In meditatie slaap je niet, je bent juist volkomen aanwezig met je aandacht, volkomen bewust van je gedachten en emoties.

Enige overeenkomst is dat je bij beiden achteraf heerlijk ontspannen bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat bedoel ik, of het eindresultaat het zelfde is.

Andere antwoorden (1)

Een powernap is een expressie van onbewustzijn en meditatie is een expressie van bewustzijn... Meer verschil is er niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+