Kan één online ouija board ook gevaarlijk zijn?

Hoewel ik denk van niet. Maarja je weet nooit? Daarom deze (misschien wel domme vraag)

Toegevoegd na 1 minuut:
Voorbeeld: http://www.museumoftalkingboards.com/WebOuija.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Eén online ouija board is niet meer of minder gevaarlijk dan 1 miljard online borden.

In wezen is er niets wat gevaarlijk voor ons is zolang wij het vertrouwen in de constructieve noodzaak van élk facet van het leven op zich behouden.

Pas als wij afwijken van ons vertrouwen in onze gezamenlijke universele win-win-bron gaan we ons onzeker en bijgevolg onveilig voelen.

Op een dag zal ook jij beseffen dat veiligheid en gevaar illusies van onze mind zijn.

Een hele eenvoudige manier om van eender welke vorm van onzekerheid of onveiligheid af te geraken is de volgende standaardzin te hanteren:
"Ik wil Liefde voelen voor élk facet van de schepping. Ongeacht wat er op mij afkomt wil ik enkel Liefde voelen voor élk facet van de Schepping."

Het klinkt voor velen té gek om waar te zijn maar de gedachten waarmee we onszelf voeden zijn bepalend voor zowel onze gemoedstoestand als voor hetgeen we daadwerkelijk aantrekken.

Dus indien je op een dag toch hinder zou ondervinden van zo'n ouija board of een ander experiment dan koppel je gewoon terug naar de gedachte aan "Liefde" en voor je het weet keert de rust in jezelf en in jouw omgeving terug.

Zo simpel is het nog steeds, was het altijd al en zal het altijd zijn. Je oogst wat je zaait met jouw bewuste en onbewuste mind-intenties.

Maar hoe dan ook...
"Het Leven" is een win-win-experiment waarin élk facet, hoe bizar, negatief of gevaarlijk lijkend ook, een constructieve bijdrage levert in het grote geheel.
Dus...
vroeg of laat keert het tij altijd in jouw/ons voordeel omdat in een win-win-spel uiteindelijk iedereen op eigen unieke wijze wint.
Hoe bewuster en consquenter je focust op win-win-situaties des te meer win-win-situaties en/of gewenste Feel-Good situaties je aantrekt.
Denk in termen van "Liefde voor élk facet van het leven" en je zal de meest uiteenlopende Liefdevolle situaties ervaren.

Ga vandaag en alle andere dagen slapen met deze geruststellende win-win-gedachte.
Sta morgen en alle volgende ochtenden op met dezelfde geruststellende win-win-gedachte.

Je zal merken dat jouw leven nog nooit zo vlot verliep als sinds je deze win-win-gedachten hanteert.

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een computer gestuurd spelletje.
Je hebt dus zelf geen enkele invloed op het spel zelf.
Het kan dus geen enkel kwaad.

Maar jou intentie om dit spel te gaan spelen, kan wel belangrijk worden.
Het zijn niet zo zeer de antwoorden, maar wat jij er mee gaat doen.
Stel jij stelt de vraag, krijg ik morgen een ongeluk en je krijgt een ja, dan wil dat niet zeggen dat je ook echt een ongeluk gaat krijgen, maar als jij dat wel gaat geloven, kan je duidelijk in paniek raken of erger.
Het ligt dus aan je zelf of het gevaarlijk kan zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Precies!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1, precies ook mijn antwoord. 'The state of mind' is dan eenmaal al gezet.
Kennelijk ben je je bewust dat het gebruik van een dergelijk board gevaarlijk kan zijn.
Er is in die zin geen verschil bij het gebruik van een online versie of zelfs een App.