Kent iemand een paranormale psycholoog die via email werkt?

Op dit moment is iemand nodig die mede op een andere wijze helpt dan met consult. Mijn vraag sluit de reguliere consulten niet uit want deze zijn goed maar binnen de tijd alles te zeggen is moeilijk het leven van alledag is op sommige periodes struikelen over dat wat niet uitgesproken anders is maar alledaags en waarin mensen dan toch dreigen vast te lopen. Echt op bezoek te gaan bij iemand vergt ook veel tijd en voorbereiding. Wat ik zoek is continuïteit. Van dag tot dag kom je veel dingen tegen waarvoor je even dat stukje steun nodig hebt. Ik zou dit graag doen met email graag twee keer per dag betrokken even wat mogen te zeggen. Liefst paranormale setting, mensen die je niet uitsluitend technisch aanvoelen. Weet iemand een een internetpsycholoog. die op deze wijze werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat je geen geld uit de zak kloppen.
Je zult al snel lieden treffen die je voor een leuk bedrag een wekelijkse 'persoonlijke' horoscoop toesturen zonder enige waarde.

Wordt liever lid van een relevant discussieforum, en bezoek eens een serieuze chatsite. Door met gelijkgestemden te praten bereik je veel meer dan door met oplichters in zee te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoho, als voormalig sterrenkijker moet ik toch ageren tegen dit antwoord... Het creëren van een horoscoop is een zeer precies karweitje. Vooral het gericht plaatsen van de hamer op je duim is precisiewerk.
Je moet hard genoeg slaan om zowel sterretjes te zien als een dikke duim te krijgen, maar ook weer niet zo hard dat het je functioneren daarna belemmerd :) + voor je eerste zin :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let wel: ik denk dat het zeker wel mogelijk is om professionele hulp via internet te krijgen. En ik heb niets tegen betalen van deskundigheid.
Maar de kans om belazerd te worden is wel groot, met name als je op zoek gaat naar iemand die paranormaal begaafd is, of zegt te zijn.
Naar mijn mening zijn degenen die paranormaal claimen te zijn namelijk per definitie leugenaars.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@C4th: ik begrijp nu EINDELIJK hoe een horoscoop gemaakt wordt! Dank voor deze heldere uitleg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan. Dit is het verhaaltje dat wij, astrologen (met nadruk op logen), meestal ophangen om te laten zien hoe zwaar we het hebben, maar de meeste horoscopen lezen we gewoon in glas, je zou het een glazen bol kunnen noemen, ik zie het meer als een glazen fles, gevuld met wijn :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan uw avatar te zien, mevrouw Cath bent u ook een graskijker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HAHAHA, moolkeesje..... wellicht zijn het vallende sterren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, zoals sommigen de kunde van het koffiedikkijken machtig zijn, lees ik veel af uit de groene blaadjes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:)) bijzonder!!!
en wat staat er vandaag in het gras geschreven? of..eh.... moet je nog even de aap uit de mouw (grasmat) kijken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens zien... het gras is drie kontjes hoog, dat houdt in dat mannelijke steenbokken, watermannen, rammen, stieren, tweelingen, kreeften, leeuwen, maagden, weegschalen, schorpioenen en boogschutters van hun vrouw te horen krijgen dat het hoog tijd wordt het gras te maaien.
Dit geldt alleen als ze getrouwd zijn of samenwonen met een steenbok, waterman, ram, stier, tweeling, kreeft, leeuw, maagd, weegschaal, schorpioen of boogschutter en uiteraard ook alleen maar als hun tuin gras bevat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met zo'n klein gorilla bipsje is het gras al snel 3 kontjes hoog.
Deze Stier is getrouwd/woont samen met een Steenbok, maar ontbeert helaas een grasmat. Wel in het bezit van een grasgroen tapijt op het weelderig van bloemen en planten voorziene balkon.
Wat raadt u in deze aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorzie je rollator van een heggeschaar, rij met je rollator het balkon op, ga lekker zitten in een stoel, pak een drankje en geniet van het zonnetje :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergoedt de ziektekostenverzekering de heggeschaar en het in bouwen daarvan? Een klein koelkastje lijkt me zinvoller.
(IJsklontjes smelten zo snel )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, een koelkastje kan ook, die kan dan worden aangesloten op een dynamo op je rollator... :) Het gras wordt dor, mijn zicht vertroebeld..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegen dat laatste helpt slecht een paranorsolletje!
Dat had je toch moeten zien aankomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Parasolletje is aangekomen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha lig in een deuk hier van jullie zeg!!!! tja.... ik denk dat ik toch maar snel moet gaan trouwen, dan kloppen de sterrenbeelden ook vast wel.
en uiteraard vertrek ik dan uit mijn flatje zodat ik gras kan maaien!!! staat er nog iets in het dorre gras waaruit je op kan maken waar ik een slachtoffer (husband) kan treffen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onder de gordel is het beste :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is Paulus niet wat? Of anders Oehoeboeroe?
Enne.....MOET trouwen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jeetje Moolkeesje, zitten we hier op "Goede Verbinding" of Goeie Vraag?
Maar goed als gij toch aan het koppelen zijt, dit vrijgezelle aapje zoekt ook nog een knappe gorilla.
(hoewel mijn grazen bol me verteld heeft dat op het moment dat ik mijn ideale gewicht bereikt heb en mijn financiele posities met dank aan de aanschaf van vele loten behoorlijk verandert is (waarschijnlijk de verkeerde kant op) de ideale baan ook nog op de loer ligt...
Hmmm... gras is niet echt doorzichtig zie ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@moolkeesje
paulus is niet mijn type (vind mezelf veel te jong voor Paulus) en Oehoeboeroe is me te stoffig. (sorry, vind vogels leuk in de vrije natuur, niet als partner)
daarbij wil ik niet het huwelijk bezegelen d.m.v. een vaste voetring, en emmeren met de cites form. ipv een trouwboekje. ik MOET natuurlijk niets (afgezien van de eerste levensbehoeften) maar ik ben gek op werken in een tuin, dus als ik gras wil maaien en de wijze raad van C4th aanneem is het toch echt hoog tijd voor een partner. @C4th
(grazen bol.... HAHA)
als ik hier in de apenheul op het eiland een geschikte zilverrug voor je zie neem ik hem voor je mee!!
misschien loop ik wat tegen het lijf hier in het dierenbos, maar dan laat ik het je even weten! liefde maakt blind, dus gewicht, banksaldo en dat soort zaken doen er helemaal niet toe toch? ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik vind het wel belangrijk dat mijn toekomstige bokito'tje zijn banaantjes op het droge heeft :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik lees daar:Zilverrug en dat i.v.m onze Cath, is (en ik durf het bijna niet te schrijven)p*d*f*l** in apenland dan wel toegestaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gorillas zijn de buren van de bonobo's.
Moolkeesje, je wil niet weten wat daar allemaal is toegestaan!!! bij de gorilla's is het gelukkig anders, dus een platonische relatie is heel goed mogelijk. in apenland neemt de ene soort het niet zo nauw, en de andere juist weer wel (of gezien je bovenstaande reactie misschien juist andersom?)

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat je snel een paranormale psycholoog zult vinden. Een echte psycholoog heeft een studie psychologie gedaan aan de universiteit en ik ken geen personen die na een universitaire studie (nog) geloven dat er zoiets bestaat als het paranormale.

Naar mijn mening is iemand die meent in het bezit te zijn van een extra gave niet op zijn plek aan een universiteit en al helemaal niet binnen het vak van de psychologie.

Ik heb dit zelf als ex-psychologie student maar al te goed ervaren. Binnen de wetenschap is er geen plek voor paranormale zaken. Ook weet ik inmiddels uit ervaring dat er daadwerkelijk zeer goede psychologen zijn met een enorm inlevingsvermogen, dus naar mijn idee heb je daarvoor niet iemand nodig met een gave.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken ze niet, maar ze zijn er wel degelijk.

ik geef je geen link omdat ik er totaal niet achter sta.
als dit soort dingen mogelijk waren was het al bewezen om op afstand te doen.

je gaat een hoop geld betalen voor brede info die op elk mens toepasbaar is, als je al geen standaard mailtje krijgt.

ik zal je informatie geven wat ik binnenkrijg over jou, en het kost je geen cent.

jij bent een persoon die nog heel veel antwoorden zoekt. op levensvragen, maar op vragen over simpele 'dagelijkse' dingen ben je op zoek naar antwoorden.

je bent leergierig, wat enkel meer vragen als resultaat heeft. hierdoor ben je niet helemaal zeker van 'wie' of 'wat' je bent. soms heb je het gevoel dat mensen je denken te kennen, terwijl ze je helemaal niet kennen.

omdat je een gevoelsmens bent en niet graag op de voorgrond treed, laat je dingen soms te vaak voor wat het is, puur om de goede lieve vrede te bewaren, of om iemand niet voor het hoofd te stoten.
je staat meer stil bij het gevoel van een ander, dan dat voor jezelf. hierdoor kan je de lat voor jezelf te hoog leggen.
dit is terug te voeren op je jeugd, want dit was niet altijd 'even prettig' en aangenaam.

in mensen heb je grote interesse, en je wil ze graag helpen bij problemen. zowel door begrip te tonen en een hart onder de riem te steken, een luisterend oor te bieden, maar ook door bv boodschappen voor ze te doen.

je bent vooral op zoek naar rust. rust in je hoofd want je denkt altijd tig stappen vooruit, maar ook rust in je omgeving (wandelen in de natuurlijk bijvoorbeeld).
in huis wil je ook rust, maar je weet niet hoe je dit voor elkaar kan krijgen.

het overzicht is er niet, je weet niet waar je moet beginnen, en niet hoe je moet beginnen. dit alleen veroorzaakt meer chaos en nog minder overzicht.

van de andere kant zit je vol met plannen, en je bent creatief.

-----------------------------------------------------------------------
wat hierboven staat is iets wat jij zelf al wist, dus ik kan je nnu van alles wijsmaken (als dit klopt, klopt het andere vast ook) maar ik maak je niets wijs.

mijn advies:
hou het bij het dagelijkse, en ga niet in hoeken zoeken voor antwoorden die jij jezelf ook kan geven.

je hebt geen zekerheid en antwoorden nodig van een ander. vertrouw en geloof in jezelf, en maak dingen niet groter dan dat ze zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Heel goed! En ik durf te wedden dat het middelste stuk van jouw antwoord door vraagstelster direct als "zeer treffend, heel goed van toepassing" zou zijn gezien als je niet zo eerlijk was geweest er een "voorwoord" en "nawoord" bij te zetten. Lang leve het Forer-effect!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik durf ervoor te wedden dat als ik hier geld voor zou vragen omdat mensen willen proeven van zogenaamde 'gaven' het 100% klopt en toepasbaar is (danwel toepasbaar gemaakt kan worden) terwijl het niets meer is dan pure logica, en simpelweg even de vragen lezen van de vraagsteller. (dat doet men via de mail ook: wat wil je weten? en HUP daar komt een bak aan verpakte info!)
een beetje algemene info eromheen die op ieder mens toepasbaar is, en er staat een heleboel info wat 'men niet kan weten'. maar ja, zonder poespas en netjes een voorwoord en nawoord is het natuurijk een stuk minder aantrekkelijker..... thanx voor het plusje (laat ik deze nu voorspeld hebben)
;-p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen antwoord op de vraag.
hoop niet dat je boos wordt
En daarbij nog " heel goed"
en lang leven het Forer-effect!
Slaan al helemaal nergens meer op.
Dat kan makkelijk opgevat worden als geen respect voor de vraagsteller.
Euca waarom begrijp je dat niet?
Dit zijn juist de punten wat irritatie geeft.
Ik val je niet aan, ik hou je een spiegel voor.
Waarom zie je anderen dingen juist zo scherp en dit niet?
Wordt nu eens wakker.
Cryofiel
11 jaar geleden
Het is juist WEL respect voor de vraagstelster. Hier krijgt de vraagstelster een spiegel voorgehouden. Ed, je schrijft dat je eucalypje een spiegel voorhoudt. Ik neem aan dat je jouw gedrag respectvol vindt richting eucalypje. eucalypje houdt vraagstelster een spiegel voor. Zij doet dus precies hetzelfde als jij. Waarom zou hetzelfde gedrag ineens niet meer respectvol zijn zodra eucalypje het doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is;......Kent iemand een paranormale psycholoog die via email werkt? dan komt het antwoord:.. ik geef je geen link omdat ik er totaal niet achter sta. je gaat een hoop geld betalen voor brede info die op elk mens toepasbaar is, als je al geen standaard mailtje krijgt. ik zal je informatie geven wat ik binnenkrijg over jou, en het kost je geen cent. je hebt geen zekerheid en antwoorden nodig van een ander. de vraagsteller zal zich met deze antwoorden( en de rest) niet echt serieus genomen worden. En dat moedig jij nog aan. Nu kijk en lees ik dus zoals jullie mij dat hebben aangeleerd.
Zie je nu wat er staat? de intentie van euca, is uitstekend, niets mis mee, sta er zelfs voor een groot deel achter, maar is gewoon niet zinvol voor de vraagsteller.
Juist dit zijn de dingen waar veel mensen boos om worden, Woorden zijn niet alleen letters, maar beelden ook gevoel uit. Maar je zult het wel niet begrijpen en zal er verder niet meer over beginnen.
Cryofiel
11 jaar geleden
Vind je het goed als ik jou nu een spiegel voorhoud, Ed? Ik zal daartoe jouw reactie nemen, en de strekking precies omdraaien. -- Een vraag is: Hoe komt het dat sommige mensen in een persoonlijke gids geloven, terwijl er geen aanwijzingen zijn dat zoiets bestaat. Dan komt jouw antwoord: Die gids bestaat wel. Hij is altijd bij je. Hij wil het beste voor jou. Hij zal bij je zijn en je beschermen. Maar het is aan jou of je wel of niet naar je gids luistert, of je er wel of niet voor kunt openstaan. De intentie hiervan is uitstekend, niets mis mee, maar dit is gewoon niet zinvol voor de vraagsteller. Juist dit zijn de dingen waar veel mensen zich zo aan ergeren. Woorden zijn niet alleen letters, maar beelden ook gevoel uit. -- Ik heb hierboven jouw tekst "andersom gezet". Hetzelfde idee, maar vanuit de gedachten van 'de andere kant'. Ik hoop dat je dat niet als aanval ziet, want zo is het niet bedoeld. Het is bedoeld als spiegel. Jouw antwoord, zoals ik dat hierboven even simplistisch neerzet, is bedoeld als hulp voor de vraagsteller. Ook al vraagt de vraagsteller eigenlijk iets anders, jij hoopt dat hij zich zal openstellen voor jouw woorden, en erover zal gaan nadenken. Precies op die manier hoopt eucalypje (als ik even voor haar mag spreken - eucalypje, corrigeer me maar als ik het niet fout heb) dat vraagsteller zich openstelt voor háár woorden, en erover zal gaan nadenken. Dat is de kern van mijn boodschap. Het gedrag van eucalypje in bovenstaand antwoord - of het gedrag van jou zoals ik dat hier even simplistisch voorstel - het is precies hetzelfde. Beide heel hulpvaardig bedoeld. En beide met het grootste respect voor de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen problemen met de tekst van euca ( geef ik ook aan) maar weet uit reacties dat anderen dat die dat wel hebben en zag dit mooi als voorbeeld.
Maar ik vind het nog steeds geen antwoord, niet om te katten of zo, het is geen antwoord en jij moedigt het nog even aan, ik verbaas me ook dat het er nog staat.
Maar ik zal nooit iets melden, ook nooit gedaan.
Cryofiel
11 jaar geleden
Daarom heb ik gespiegeld. Jij zegt dat anderen de tekst van eucalypje als aanvallend en/of respectloos zien. Kan best. Ik heb de tekst omgedraaid. Ik vermoed dat jij mijn omgedraaide tekst, over de gids, als heel neutraal ziet. Maar er zijn anderen die juist die omgedraaide tekst als aanvallend en/of respectloos zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is nu juist ook het moeilijke met woorden en zinnen.
En of je iemand wel of niet mag.
En het moment van de dag.
En de ervaringen met vorige vragen.
Maar het blijft geen antwoord op de vraag, ik zie hem niet, wel een aanwijzing dat de vraagsteller op het verkeerde pad zit, maar daar vroeg hij niet om.
Want hij had al duidelijk een keuze gemaakt.